domingo, 9 de junio de 2013

Valoració del blog





Abans de començar l’assignatura de reflexió e innovació, mai abans havia creat un blog i molt menys visitar-ho.
Al principi, quan vaig veure que m’havia de crear un blog per fer algunes de les activitats de l’assignatura em vaig angoixar una mica, però llegint-me els manuals penjats a l’aula virtual i provant tot d’una vaig veure com funcionava (encara que al principi la part d’estètica em va quedar una mica penjada).
Les activitats propostes de l’assignatura per fer al blog m’han ajudat bastant a poder reflexionar sobre tot allò que ha anat succeint a les pràctiques dia a dia i que tal vegada, sense aquestes reflexions haguessin passat més desapercebudes.

Per altra banda, allò que més m’ha agradat ha estat el poder compartir experiències amb altres companys i així aprendre dels altres. Considero que ha estat una oportunitat molt interessant, ja que no tots podem intercanviar tot allò que fem a les escoletes el dia a dia. A més, el blog et permet fer una passa endavant en les noves tecnologies.
En definitiva, la creació del blog m’ha semblat una experiència única, molt divertida i una gran eina d’aprenentatge, que totes les mestres haurien de tenir per mà.
                                                                                                        

En aquesta entrada les competències que he treballat són: 1.2, perquè he reflexionat sobre elements (en aquest cas el blog) que porten a una bona actuació professional. I la competència 1.3, perquè he revisat altres blogs i experiències per ampliar la meva valoració.

No hay comentarios:

Publicar un comentario